همانندسازی کلید موفقیت در نتورک مارکتینگ

Dane Carlson یکی دیگر از نتورک مارکترهای آمریکایی است که تا به حال مقاله های زیادی در زمینه نتورک مارکتینگ نوشته است. او از سال 1992 وارد دنیای نتورک مارکتینگ شده است و در حال حاضر به اتفاق همسر و تنها فرزندش در واشنگتون زندگی می کند.

 

2 Steps to Success

 

دلایل متعددی برای وارد شدن مردم به صنعت نتورک مارکتینگ وجود دارد.

دلیل اول : داشتن یک درآمد اضافه

دلیل دوم : خرید کالا و یا استفاده از خدمات

دلیل سوم : ترجیح دادن سود حاصل از مشاغل آزاد ،  به حقوق ماهیانه سازمانها

 

اگر شما صرفا برای خرید کالا و یا خدمات به این سیستم وارد شده اید ، از انتخاب شما متشکریم . اما اگر شخصی فعال در بنا نهادن یک بیزینس هستید ،  می توانید در آمد بسیار زیادی از راه بازاریابی و ساختن یک مجموعه در نتورک مارکتینگ کسب کنید. شما تنها با برداشتن دو قدم می توانید یکی از افراد موفق این بیزینس باشید.

 

1) با بالا دستی خود مشورت کنید اما در بعضی مواقع بالادستی نمی تواند راهنمای خوبی برای شما باشد!! از او در مورد تجربه ها و موفقیتهایش بپرسید. اگر او نتوانست به طور کامل دلایل کامیابی خود را شرح دهد و تجربه های خود را در اختیار شما قرار دهد ، بهتر است از تجربه های اشخاص دیگری استفاده کنید. این یک "استراتژی انتقال" در سیستم نتورک مارکتینگ است که در حال حاضر بسیاری از نتورک مارکترها از آن استفاده می کنند. یقین داشته باشید که بالادستی شما معلم شماست و باید با فنون و متدهای پیشرفته این صنعت آشنا باشد تا شما هم بتوانید با استفاده از تجربیات و راهکارهای او یکی از افراد موفق این حرفه باشید .

اگر مجبور شدید از این استراتژی استفاده کنید ، سعی کنید یک شخص متخصص در آموزش نتورک مارکتینگ را پیدا کنید و یا اینکه "مقاله های آموزشی" را در اینترنت جستجو کنید و از تجربه های دیگران در نقاط مختلف جهان استفاده کنید. خواندن "کتابهای آموزشی" هم به شما کمک زیادی خواهد کرد ، از آنها غافل نشوید.  شاید این نکته برای شما غیرمعقول باشد اما ؛ فقط بالادستی های شما نیستند که به شما آموزش میدهند ، بلکه در بعضی مواقع شما می توانید از زیرمجموعه های خود نیز مطالب زیادی یاد بگیرید!! به آنها اعتماد کنید.

 

2) "همانند سازی" یا "لیدر سازی" ، مهمترین عامل موفقیت شما در نتورک مارکتینگ است. شما در عصر جدید "مارکتینگ" زندگی می کنید و باید نیروی تازه ای برای ساختن شبکه و رشد زیرمجموعه هایتان داشته باشید. باید پذیرفت که درصد زیادی از افراد در نتورک مارکتینگ شکست می خورند و به جرات می توان گفت که اکثر آنها به دلیل ناتوانی در Duplicate یا همانند سازی شکست را پذیرفته اند. اگر می خواهید مجموعه ای از بهترین و بزرگترین لیدرها را داشته باشید ، باید  اطلاعات خود را در زمینه مارکتینگ بالا ببرید و با انتقال این اطلاعات به زیرمجموعه های خود و آموزش صحیح آنها ، یکی از افراد موفق این حرفه باشید. شما هر چقدر هم که قدرتمند باشید به تنهایی قادر به هدایت کردن یک مجموعه بزرگ نیستید ، بنابراین با همانند سازی و آموزش صحیح موفقیت خود را تضمین کنید.

در حال حاضر فقط در کشور آمریکا ، غیر از Amway صدها شرکت دیگر از این روش برای فروش محصولات خود استفاده می کنند و در خیلی از کشورهای دیگر نیز به همین صورت است. اگر می خواهید مجموعه ای قدرتمند از بهترین لیدرها را داشته باشید ، اگر می خواهید یک نتورک مارکتر Professional باشید ، هر آنچه که از این صنعت می دانید به زیرمجموعه های خود انتقال دهید . همانند سازی کلید موفقیت شماست.



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: